دوره های بهبود و تعالی
تعالی و سرآمدی به معنی بلندشدن و برتر شدن میباشد و تعالی سازمانی به معنای تعهد سازمانی به رشد و توسعه پایدار در جهت کسب رضایت مشتری و افزایش مستمر سود آوری است. به دنبال گسترش مدلهای تعالی و سرآمدی به عنوان ابزار و فناوریهای نوین افزایش بهره وری در جهان، الگو ها، راهنما ها و مدلهای متعددی در چند سال اخیر ارائه شده که استقرار این مدلها در سازمان نیازمند زیرساختهای مناسب، دانش و بینش عالی، درک مدیریتی بالا و دیدگاه های فرآیندی و پویا می باشد که به مرور با بهره گیری از الزامات مدل افزایش نیز می یابند. این حوزه به آموزش دوره های آشنایی با الزامات و مبانی پیاده سازی مدلهای بهبود و تعالی سازمانی جاری می پردازد