خدمات صدور گواهینامه های بین المللی

شرکت پیشران صنعت مهر ایرانیان

خدمات صدور گواهینامه های بین المللی

شرکت پیشران صنعت مهر ایرانیان

ثبت و صدور گواهینامه­ های سیستم­های مدیریت

ISO 9001صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت

سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 منتج از کاملترین نگرش­های مدیریتی با گرایش کیفی روز دنیاست. فرآیندگرایی و سیستم­گرایی که نهایتاً منجر به ایجاد سیستم کیفیت برای دستیابی به کیفیت محصول و خدمات می­باشد به همراه تعیین راهکارهای بهبود مستمر از مهمترین نگرش­های مدیریتی نوین می­باشد

ISO 14001صدور گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی

اجرای سیستم مدیریت زیست محیطی، نشاندهنده تعهد مدیریت سازمان­ها به جامعه، خانواده و محیط زیست می­باشد. اهداف اصلی این سیستم مدیریتی روشنفکرانه عبارت است از:

کاهش آلودگی اکولوژی

کاهش استفاده از منابع طبیعی

انطباق با الزامات ملی و بین­المللی زیست محیطی در سطح سازمان

0HSAS18001صدور گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت

اجرای سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی نشانگر میزان اهمیت سازمان­ها به پرسنل خویش، جامعه و خانواده می­باشد، چراکه فعالیت­ها از هرگونه­ای که باشد بسته به درجه ریسک­های ایمنی و بهداشتی، قادرند پتانسیل ویرانگری برای ایجاد خسارات مادی و انسانی داشته باشند. اثربخش­ترین رویکرد در کنترل پیشگیرانه این خسارات، پایش و کنترل سیستماتیک آنها می­باشد.

صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت-شکایات مشتریان ISO 10002

اجرای خواسته­های راهنمای شکایات مشتریان با اهداف ذیل صورت می­پذیرد:

  • ایجاد یک فرایند آزاد، ساده و اثربخش برای دریافت، بررسی و ارزیابی منطقی و بیطرفانه شکایات مشتریان
  • شناسایی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و بازخورد مورد نیاز در هر سازمان
  • تجزیه، تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود محصول و کیفیت خدمات به مشتریان
  • بازنگری اثربخش و کارایی فرایند رسیدگی به شکایات

فراموش نکنید: "عدم وجود شکایات، الزاماً نشاندهنده رضایت مشتری نیست"

در دنیای پر رقابت امروزی که عرضه بیشتر از تقاضا است، رضایتمندی ، وفاداری و  نگهداری مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به یکی از استراتژیهای مهم برای موفقیت سازمانها تبدیل شده است. اندازه گیری، پایش و افزایش رضایت مشتری یکی ازحیاتی­ترین فعالیت­های هر سازمانی بشمار می­آید و در کنار آن حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی و جدید، راهکار اساسی برای کسب درآمد بیشتر و سودآوری می باشد.
موفق ترین سازمان های دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به صورت عدد محاسبه نموده و علاوه بر قیاس آن با سایر رقبا، در جهت افزایش این عدد تلاش می نمایند.
به یاد داشته باشید مشتریان وفادار، فروشندگان واقعی و غیر مستقیم شما در شبکه فروش می باشند که توصیه های آنها به سایر مشتریان بالقوه بسیار نافذ و اثر بخش می باشد.

استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۰ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد که می تواند به رونق کسب وکار شما وارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتری به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.

این استاندارد همچنین به سازمان کمک می نماید تا:

  • انواع مشتری و خصوصیات آنها را تعیین نماید.
  • برنامه جمع آوری داده ها از مشتری را تهیه نماید.
  • انواع خواسته ها و نیازهای مشتریان را جمع آوری نماید.
  • مهم ترین نیازهای مشتری را تعیین و اولویت بندی نماید.
  • ارتباط بین نیازهای مهم را روشن نماید.
  • نیازهای مشتری را بصورت عملیاتی تعریف نماید.
  • مشخصه های کیفی نیازها را تعیین نماید.
  • فرایند پاسخگویی را طراحی نماید.
  • سنجش متناسب با نیاز مشتری را تعیین نماید.
  • ابزارهای لازم برای رضایت مندی مشتریان مهیا شود.
  • برای اجرا برنامه ریزی نماید.
  • اطلاعات مفید و جامعی از تجربیات، نفطه نظرات و خواسته های مشتریان بدست آورد.
  • شاخص های بهتر از ارزیابی عملکرد تعیین گردد.
  • توان رقابتی خود را افزایش دهد.
  • کارکنان خود را در خصوص ارتباط موثر با مشتریان توانمند سازد.
  • محیط کاری مناسب جهت  استقبال از مشتریان فراهم آورد.
  • در مشتری ایجاد حس اهمیت، اطمینان، همدلی و رضایت نماید.
  • گزارشی منطقی از نقاط ضعف و قوت سازمان با استفاده از دیدگاه گروه های مختلف مشتریان بدست آورد.
  • وجهه و اعتبار سازمان را افزایش دهد.
  • در مشتری ایجاد هیجان های مثبت ذهنی نماید.

ISO 10006 صدور گواهی تائید سیستم مدیریت کیفیت در پروژه ­ها

هدف از تدوین این راهنما تعیین خطوط اصلی است که باید در مدیریت هر پروژه بکاررود، بطوریکه الزامات کیفی پروژه در اهداف سازمان­های پروژه­گرا بطور مشخص تعیین گردد. این راهنما توجه ویژه به موارد ذیل دارد:

ICS Group با بررسی سوابق اجرایی پروژه­های قبلی در سازمان­های پیمانکاری و یا خدماتی درصورتیکه کلیه تاکیدات این راهنما بکار گرفته شده باشد (خارج از نوع اجرای نرم­افزاری یا سخت­افزاری این تاکیدات) فرایند ثبت و صدور این گواهی تایید را انجام می­دهد که برای حداکثر یکسال از انگلستان قابل اعتبار می­باشد. صدور این گواهی، سیستم مدیریت پروژه سازمان­های گواهی­شده را ضمانت می­نماید.

ISO 50001صدور گواهینامه سیستم مدیریت انرژی

IMS صدور گواهینامه سیستم­های مدیریت یکپارچه

هدف عبارتست از دستیابی به اهداف مورد نظر چندین استاندارد با یکی کردن مستندات مشابه، فعالیتهای مشابه و از همه مهمتر کاهش محسوس هزینه های اجرائی و عملیاتی. برای مثال سیستم مدیریت یکپارچه با الزامات سه سیستم ISO9001,ISO14001,OHSAS18001 .

ISO 10015-IWA 2صدور گواهی تائید سیستم مدیریت کیفیت در خدمات آموزشی

هدف از استقرار این سیستم اطمینان از اثربخشی سیستم آموزشی سازمان اعم از داخلی و خارجی به اهداف آموزشی می باشد. در واقع با تعریف اهداف سیستم آموزشی و ایجاد مراحل پایش و نظارتی لازم از میزان دستیابی به اهداف مطلع و بازخورد مناسب برای بهبود عملکرد و کیفیت سیستم آموزشی تهیه می گردد.
استقرار این سیستم و ممیزی، ثبت و صدور این گواهی تائیدیه به تمامی مراکز آموزشی موکداً توصیه می شود.

IWA 1صدور گواهی تائید سیستم مدیریت کیفیت در سازمان های خدمات درمانی

هدف از استقرار این سیستم اطمینان از اثربخشی سیستم خدمات درمانی در ارائه خدمات به مراجعین می باشد. در واقع با تعریف مراحل الزامی این سیستم در مراکز خدمات درمانی و ایجاد مراحل پایش و نظارتی لازم از میزان دستیابی به اهداف مطلع و بازخورد مناسب برای بهبود عملکرد و کیفیت سیستم تهیه می گردد.
استقرار این سیستم و ممیزی، ثبت و صدور این گواهی تائیدیه به تمامی مراکز درمانی، اعم از خصوصی و دولتی، کلینیک­ها، مراکزآموزشی خدمات درمانی، مراکز تحقیقاتی، آسایشگاه­ها و آسایشگاه­های سالمندان موکداً توصیه می شود.

صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتریان ISO 10004
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد