دوره های مدیریتی
رشد و تکامل رویکرد فرایندی در سازمانها با نگرش به
سیستمهای مدیریت بر مبنای استانداردهای مشخص منجر به توسعه رویکردهای کمی و کیفی
آنها شده است. امروزه سازمانهای مهم و بزرگ دنیا بخشی از موفقیت روز افزون خود را
مدیون تکامل و اجرای سیستمها و نظامهای جهانی می دانند. سیستم مدیریت با هدف کنترل
کلیه فرایندهای سازمان در چهارچوبی علمی و نظام مند، محصولات خود را در یک مسیر
کیفی هدایت نموده و از طریق ارزیابی مستمر اهداف، شاخصها و معیارهای کیفی، دائماً
در حال توسعه مستمر بهبود کیفی آنها می باشد. این حوزه به آموزش دوره های الزامات
سیستمهای مدیریت بر اساس استانداردهای بین المللی می پردازد.